iso 9001 logo

Geschillen en klachten

NuGGZ

Bij NuGGZ doen we alles om de beste behandeling te bieden. Bovendien proberen we vragen goed te beantwoorden en ons aan iedere unieke situatie aan te passen. Toch kan het gebeuren dat cliƫnten of de omgeving niet tevreden zijn. Geef dat direct aan ons door. We proberen het op te lossen of leggen uit wat we daarin kunnen betekenen.

Komen we er samen niet uit?
Kijk dan in ons klachten en bezwaren protocol. Zie deze link;
Leg de vraag of klacht dan voor aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het loket zal proberen de klacht alsnog op te lossen. Dat gaat in samenwerking met ons, om samen tot een passende oplossing te komen.

Bel met telefoonnummer 070 310 53 92 (ma - vrij, 9:00 - 17:00 uur) of stuur een e-mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De geschillencommissie

Lukt het via het klachtenloket niet om de situatie op te lossen? Meld de klacht dan bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. De klacht wordt dan een geschil. Een onafhankelijke en deskundige commissie beoordeelt het geschil en doet een bindende uitspraak. Dat betekent dat wij ons daaraan moeten houden, we kunnen er niet tegen in beroep gaan.

Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/

Aanmelden

Op www.nuggz.nl gebruiken we verschillende soorten cookies. Geef hieronder aan welke soorten cookies u op onze website wilt gebruiken. Maakt u geen keuze? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Nieuwsgierig naar alle cookies? Lees ons Privacy statement.